Jag ska resa mig ur askan, upp på mina knän

Ååh måste bara säga hur glad jag är. Vart i stallet hela dagen och är laddad mer än någonsin med positiv energi. Denna helg var menad till att läka och samla energi. Hade jag inte sjukanmält mig igår hade jag aldrig mått så bra som jag gör idag, tack. Ridit 4 hästar. Började med Hille, därefter åkte jag ut till Charlottenberg och red Stjarna i skogen och på grusvägen. Gick som klockan själv. Avslutade med att rida Naela tillsammans med Anette på Framtid. Hon bara gick, så kul att rida fina hästen. Därefter åkte jag ut till Bifrost och tog en sen kvällstur i fullmånen tillsammans med Lotta på Viljar. 

Emellan allt så har jag ätit mat med Olav, Daniel och familjen. Har äntligen släppt på bromsen och börjat bearbeta allt som händer. Har börjat ge Daniel en till chans. Det tog tid och det kommer fortfarande vara tungt då han gjorde som han gjorde, men förr eller senare måste man förlåta människor. Känner mig 1000 kg lättare i huvudet och är positivare än någonsin. Nej nu måste jag sova. Kramis 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0