Obeskrivlig kärlek till sommaren

Kan inte med ord beskriva hur mycket jag älskar sommaren. Allt som hör till den är helt amazing, minus alla kryp dock... Men så länge värmen finns så är jag glad. Hade världens konstigaste natt inatt. Hade så många som kollade på mig, stod vid min säng och kollade på mig. Kunde se alla så tydligt men har ingen aning om vilka de var. Fick panik när jag ville vakna till, fastän jag var vaken men samtidigt så trött så jag var helt förlamad. Slutade med att jag vaknade upp helt skakandes då jag försökt resa mig upp när min kropp var helt off. Jätteläskigt. Så sömnen har väl vart sådär. Har vilat hela dagen framför serier, nu känner jag mig piggare så tänkte ta mig an att byta sängkläder. Ha en bra dag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0