The ground is wide open and I'm fallin right down there

Vad händer? Familjebesök, alla har vart här. Trevligt det att få se storasystrarna och mosters gullunge. Ridit som bara den. Har nu 5 hästar att motionera. Bifrost, Naela, Stjarna, Silver och Hilmir. Synd att man jobbar så konstiga tider och att jag hade besök mitt upp i allt. Igår var det chilldrickarkväll hemma hos Linn. Jag och Linnéa drack drinkar, Mojito och Malibu. Blev lite för mycket av det goda men samtidigt väldigt roligt åt mig själv.. Idag vaknade jag som vanligt pigg och glad men om jag ska vara ärlig så slog det till på eftermiddagen med illamående. Inte kul alls att jobba bakis, inget jag gör om. Usch vad jobbigt det var och vilket kort tålamod jag fick. Kändes som jag skulle spy så fort jag reste mig upp. Slutade halv 9, besöket har åkt hem och djuren nattade. Nu ska jag s.o.v.a

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0