Borta alldeles för länge

Har haft fullt upp denna vecka. I tisdags blev jag av med ett tungt arbete, men faktiskt ganska intressant. Nämligen religion. Känns skönt att ha redovisningen gjord och klart! Annars har jag vart på julbord ute till havs, eller på sjön.. Mälaren. Något jag aldrig gjort och något jag till 99.9% aldrig kommer göra igen. Men sällskapet går inte att klaga på och maten var ju hyffsat bra! Men mammas julbord är ju helt klart bäst. 

Bifrost hade jag med till skolan i onsdags och oj vilken guldstjärna han får. Inte för ridningen då den gick åt helvete, men fick massa bra tips av Carro så ska jobba vidare! Men till saken.. Han stod i transporten hela dagen, han kunde både gå in och gå ut självmant. Så stolt och så glad. Världens bästa Bifrost! Han fick leva transportlivet helt enkelt och han skötte det galant! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0