Don't you worry about it

Döskönt att bara hoppa i overallen och åka ut till stallet. Red i padocken och jäklar vad duktig han var idag min lilla Frost. Han såg ut som en lurvig frostboll när jag hämta han i hagen också. Mys! Att komma hem och märka att hela vägen är snötäckt och hela 7 minus ute blir man chockande nog glad över. Inga leriga hästar, inget regn och massa mer ljus än vad det brukar vara. Det är glädje och det känns som att jag går på tid, nedräkning till jullov och lite mer frihet. Få sova ut ordentligt, få tillbaka och igen alla timmar man missar av sömn och lägga upp sina dagar som man själv vill ha dem! Underbart! Nu ska jag duscha och sedan sova, kramis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0