Is this real?

Denna dag började med att få reda på att man inte behövde gå till skolan alls idag. Sjuka lärare och allt sådant. Då blir man lite lagom sur då man kämpat sig upp ur sängen klockan 6, funderat på att sjukanmäla sig och sen händer detta haha. Vad är oddsen? Fick iallafall en god frukost och hänga med mina fina vänner hela förmiddagen. Här hemma har jag gjort lite nytta, hjälpte farmor köra lite saker till återvinningen och sedan har jag städat åt mina kaniner. Några timmar lagda ute i naturen är aldrig fel. Sen har jag ju den där, som många andra också har den berömda läxhögen som alltid vid terminsavslut blir större och större. Konstigt det där! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0