Jag är tacksam för...

1. Mina djur, som får mig sysselsatt. 
2. Mitt underbara stall, pratade med Lotta idag och vi båda kan starkt vara överens om att vi har det fantastiskt bra. Vi hjälper varandra hela tiden och vi behöver knappt kommunikation för att veta vad som kan göras i stallet. Underbart!
3. Min familj är jag otroligt tacksam över. Att ni är där och att vi stöttar varandra. 
4. Mina otroligt fina vänner. Så glad att jag har så genomgoa människor i min omgivning och jag är så tacksam att jag har er! 
5. Är tacksam över att jag får mocka Bifrosts box, ha lyxen att vara ute i stallet när jag vill och hur länge jag vill. Jag är tacksam över mitt liv och att jag får vara här idag, här och nu!

Nu ska jag ta mig min äckliga dryck och vinna över monstret i huvudet för denna dag. En kamp närmare! Natti på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0