Be strong

Oturen fortsätter drabba oss i stallet. Nu är 3:e hästen inne på strömsholm och blir behandlad. Tydligen då har ingen häst haft det samma som den andra. Alltså att de 3 som är/var drabbade har inget sammangang. Alla mina tankar går till Kathrine som faktiskt glöms bort i denna hysteri då det är hennes häst som mår dåligt nu. Usch... Går på ständig oro säger jag bara. Jag håller hårt i min häst och minsta lilla så sätter jag ner foten, aldrig att han ska få gå igenom något smärtsamt om man kan hindra det. 

Ska jag komma med något positivt så var ridpasset väldigt bra. Red i djupsnö så han fick jobba mycket. Är supernöjd och han flyger fram bitvis, så glad!! Nu ska jag tina upp framför en film. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0