Behandla alla som du själv vill bli behandlad

Ska fortsätta dagen på ett bra sätt. Ska göra klart allt med pluggandet, fixa alla djuren och sedan spara nästan det bästa till sist, det nya PLL avsnittet! Hoppas ni har en himla bra dag, min har vart bra och jag känner mig positivare än någonsin. Livet är så mycket lättare att vara positiv. Alla har svackor, verkligen alla. Vissa är jobbigare än andras och även fast du känner att din är djupast och du förstår inte hur och vad du gjort för att förtjäna den så kan du tänka (hur svårt det än är) att du kommer resa dig upp tusen gånger starkare. Jag säger inte att det är lätt för det är det verkligen inte. Men att vara negativ till världen är så mycket svårare, jobbigare och man mår heller inte bättre av det. Kom också ihåg att det är tillåtet att må dåligt, hur ska vi annars bli starkare? Kram till eer

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0