Förbättringar

Lyckades vakna vid 11. Jag som skulle sova i flera dygn. Har inte kunnat somna om sedan dess. Himla jobbigt, men har gjort det bästa av situationen och kollat på PLL. Om 6 dagar kommer det ut nya. Can't waaait! 

Vare sig jag tror det eller ej så är det ett nytt år, 2014. Det enda jag kan säga är att detta år kan inte bli sämre än 2013. Det går inte. Mina förbättringar, kan inte lova någonting. Men jag ska göra allt jag kan för att må bra, vara bra och ha det bra. Här är dom: 

- fortsätta i samma spår som jag är i nu med mina "problem" upp till friheten. 

- när lyckan, turen och livet vänder så ska jag se till att det hålls. Jag ska se till att ingen väljer fel spår igen.

- jag ska uppskatta mina dagar. Framförallt dagarna då jag umgås med hela familjen. 

- lägga ner mer tankar, tid och energi på skolan. 

- ta en dag i taget, carpe diem ni vet. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0