I'm giving up on you

Fått reda på både ett och annat denna kväll/ natt. Det har resulterat att jag kanske inte visste ett dugg om vilka mina vänner är. Hur extremt falska vissa kan vara. Säg inte att jag har fel, för det har jag verkligen inte. Jag kan inte förstå att människor lägger ner tid på att hata? Vart kommer man med det? Vad blir man av det? Det är något jag skulle vilja ha ett svar på. För det är något ni verkar lägga ner lite extra energi på. För mår man verkligen bra av att gå runt och hata människor som egentlingen inte förtjänar det? 
 
Gå in och lääs min vän Evelinas inlägg om ni behöver mer förklaringar på saker jag redan förklarat för er. Ni kanske lyssnar bättre på henne än mig, vem vet. Jag vill inte att någon annan än de som måste ta illa upp av denna text. Känner ni att ni tar åt er, jo men då har texten säkerligen träffat rätt. Man blir inte bra genom att hata, trodde ni visste bättre än så. Ta hand om er. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0