A sky fall of stars

Kollat igenom en hög med gamla bilder och det väcker så många känslor. Även om jag kanske inte alltid mår 100 nu så skulle jag aldrig kunna uppnå den lyckan och glädjen då som jag har nu. Förra året var ett rent helvete som jag kan erkänna nu. Kan faktiskt kolla tillbaka och känna mig stolt att jag tog mig igenom alla motgångar. Resan är inte över på långa vägar det kan jag lova, men det enda man kan göra är att hålla i sig och fortsätta kämpa. För förr eller senare kommer allting vara över. Som min fina vän skickade till mig, "Everything in life is temporary. So if things are going good, enjoy it because it won't last forever. And if things are going bad, don't worry. It can't last forever either". 
 
Idag mår jag bra och vaknade pigg och utvilad efter närmare 16 timmars sömn. Kan säga att det var något som behövdes och jag tackar för att jag fick vila ut. Hoppas ni är pigga, glada och lika utvilade som jag är. Och just det, jag är otroligt tacksam för mina vänner som vart med och som fortfarande är med mig i denna resa. Utan er skulle jag inte vara något, så varenda en av er är så, så värdefull för mig och ni vet vilka ni är. Nu ska jag kila vidare, kram 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Hannii

Alltid vid din sida, älskar dig underbara vän!

Svar: Älskar dig med fina vän!
Evelina

2014-07-18 @ 11:12:01
URL: http://hannagrinneby.forme.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0