Heavy night

Haft en liten kvällssvacka. Allting bara rasade och kom ikapp en. Men vet ni? Allt som sägs i huvudet ska jag skita totalt i. För jag har tillräckligt mycket helvete för att göra det värre. Jag har gjort enorma felsteg dessa veckor, men har nu bestämt mig för nya tag. Jag ska klättra upp mot toppen och vinna denna helvetes kamp. Hur jobbigt det än är, hur många svackor jag kommer nå så ska jag fortsätta framåt. För hur mycket man än dras tillbaka, så ska man fortsätta framåt. Är som vanligt så otroligt glad över mina bra vänner som är med mig i mina svåra och glada tider. Ni är underbara. Nu ska jag ta mig ett kvällsmål och sedan sova. Imorgon väntas massa trevligheter! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0