Live like a warrior

Jag har gjort misstag. Vissa större än de andra. Jag har gjort saker jag aldrig någonsin trodde att jag skulle göra. Jag har gjort väldigt dumma beslut. Jag har gjort mitt liv komplicerat. Jag har ljugit, jag har valt fel vägar och jag har ibland gjort människor besvikna. Jag har betett mig illa, även till de som inte ens förtjänar det. Jag är en människa som precis alla andra ibland gör misstag. Jag är en människa med alla dessa problem som försöker få saker bra. Säg aldrig, aldrig för när du minst anar det har du blivit den människan med problem du aldrig trodde att du kunde få. 

Kommentarer
Postat av: Hannii

Du är underbar. Alla får göra misstag, men du om någon förtjänar att ta hand om dig. Du förtjänar det bästa, för det är precis vad du är: världens bästa Evvis<3

Svar: Alltså åh, ack för att du är så himla bra vännen. Verkligen! Kram på dig världens bästa Hannii! <3
Evelina

2014-03-30 @ 20:15:49
URL: http://hannagrinneby.forme.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0