Bra dag

Min Bifrost skötte sig både hem och dit i transporten. Han gick in utan linor, gråter typ av lycka. Alltså utan konstigheter, bara rätt in. Så skönt!! Körningen gick också bra, inga konstigheter mer än att det var väldigt tungt. Ridpasset på Bifrost gick rent åt helvete, men ska inte klaga för det kunde gått värre. Spänd, på hugget och många hästar i olika tempon gör honom ännu mera taggad. Blev lite andra gångarter, men what to do. Han var ju spänd och tittig på allt som hände, gullhästen. 

Tack till min finaste vän Evelina för hjälpen. Hon har hjälpt mig hela dagen och hon får en stor stjärna i pannan, vad skulle jag tagit mig till utan henne? Nej hon är för bra, inte bara idag. Utan alla andra dagar också! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0