Bra vänner

Umgåtts med alla hästar idag på praktiken. Så roligt och energigivande! Man blir så glad! Har fått två så himla fina sms idag, alltså verkligen guld värda sms och jag kan känna mig så lyckligt lottad över att ha så många fina vänner omkring mig. Blir så blödig av mig så jag gråter för minsta lilla, jag har verkligen så himla bra vänner som hjälper mig med allt. Ni alla betyder så mycket. Förutom detta har jag och Evelina kaosat runt som vanligt, en utav alla otroligt bra vänner jag har. Tankat, handlat naturgodis, köpt såpbubblor, blåst såpbubblor och kollat på 1/2 film då vi blev så trötta och gav upp.. Det är vad vi gjort! 

Imorgon ska Bifrost med till skolan, yaay! Ska köra honom själv och det är väl det som är medt roligt. Någon gång måste vara den första, så tänkte. Varför inte nu? Går nog bra. Hade jag inte kännt mig säker hade jag inte kört. Men nu måste jag sova! Natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0