Hej klagomuren

Jag är en människa, en människa som ska räcka till mycket. Jag är så less på all stress jag har just nu. Jag får inte ihop "en lugn dag" för det är så jäkla mycket som händer. Skolan är ju en sak, men utöver det är jag åt alla håll och kanter. Jag räcker inte till och det ber jag om ursäkt för. Jag har så mycket att prioritera i livet och jag tar det viktigaste först vilket är skolan, djuren, mina  fina vänner och mig själv. Ja hör och häpna vad egoistisk jag blivit. Är så otroligt trött på bullshit, på att bli sviken hit och dit och framför allt människor som kör med en. Jag har så mycket ilska och besvikelse att ta ut så ni anar inte, jag exploderar. Kan inte ta mer skit och vet ni vad? Jag kommer inte göra det heller. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0