It's funny how people can treat you like shit and still don't know why you are turning your back against them

Denna lilla sötis har följt efter mig hela eftermiddagen och kvällen. Så mysig! Var i stallet några timmar för en gångs skull. Är det illa om man drar sig för att åka till stallet och när man väl är där må rent ut sagt skit? Det är illa för mig. Stallet för mig ska vara en frizoon. Det har min psykolog sagt till mig, där ska jag må bra och få göra vad jag vill. Men nu är det helt tvärtom. Mår aldrig så dåligt som jag gör när jag är i stallet. Det är tur man har Bifrost iallafall. Blev en tur med Lotta som kom och räddade hela mitt ridpass. Blev en tur runt fältet i tölt, så mysigt och härligt. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0