Multitaskar

Vaknade halv 12, skulle vara hos farmor vid 12 för att vara hundvakt så det var bara att kasta ner alla saker och sätta sig i bilen och åka iväg. Ska plugga hela dagen, skönt att vara hemma hos farmor då man inte behöver fokusera på massa annat. Det är också svårare att hitta på andra saker. Annars brukar det alltid sluta med att jag sitter i låderna ich kollar efter roliga minnen, fixar håret, städar eller är med djuren. Här finns det inte så mycket annat att fokusera på, om jag inte hittar massa album med bilder i förstås... Nej skärpning. Detta ska jag plugga idag: 

- Engelska, redovisning
- Engelska, glosförhör
- Idrott, kost, stress och sömn
- Idrott, ergonomi
- Matte, geometri 
- Samhäll, kristdemokraterna
- Svenska, argumentation 

Sammanlagt 5 uppsatser och 2 förhör. Tar fram mitt smarta huvud och betar av det värsta. #ingenstressbarapress #ingenpressbarastress

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0