Tävlingsdag

Umgåtts med dessa nötter i snart ett dygn. Blev en sen kväll/natt med massor av tokerier, bästa tjejer. När vi väl hade somnat så var det dax att kliva upp och åka iväg till Strömsholm för att sitta ute i båset med domarna och skriva kommentarer. Riktigt härligt att tävlingarna är igång nu för sleipnir! Har haft en rolig dag och skrattat mer än vad jag inte skrattat, så det är ju bra. Frysit häcken av mig också för att inte glömma. Tur den tinar upp. Nej men det har vart riktigt kallt, usch för att frysa. Nu ska jag vila en halvtimma innqn jag börjar röra på mig igen. Måste fixa mig för att sedan åka in till storstan och röja med Jennifer och Carmen. Blir nog kul, ska se Panetoz!!! Wii, glada människor. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0