Älskade måndag

Kan hända att jag är den enda av väldigt många som älskar mina måndagar. Att tillbringa en dag bland varelserna jag älskar mer än allt annat gör mig himla glad. Började med en regnig tur hemma på morgonen innan jag drog mig till praktiken. Red Krafla, Lettfeti och Huld samt mockade, plocka in hästar och alla andra vanliga sysslor. 

Krafla, Lettfeti och Huld är nog de största kontrasterna mellan hästar man kan komma. Men alla är otroligt bra och trevliga på sina sätt och kan ge mig mer kunskap än någon annan. Nu ska jag ta och varva ner efter en fullt aktivproppad dag! Suttit still max 15 minuter så att lägga sig i sängen känns nog inte helt fel. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0