Crazy night

Galen natt minst sagt med mina brudar. Slog klackarna i taket hela natten lång. Asskönt att köra då man själv bästämmer lite vad och när man ska åka, riktigt trevlig kväll!! Träffa Paow och bästa Jasse, skönaste människorna. Kom hem så sent som vid halv 4 ungefär. Hann sova 4 timmar innan jag skulle upp igen. Halsen vriden två varv har jag kämpat mig igenom en dag på kalas genom att prata med teckenspråk, kroppspråk och andra medel som att skriva lappar. Ja, får inte fram ett ljud. Abstinensen man får efter att prata är helt sjuk. Firat min syster som fyller år imorgon och fikat massa gott! Nöjd blev hon av presenten som var ett kakfat med våningar. Nu ska jag lägga mig i soffan, tända ljus, dricka te och kolla på HIMYM 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0