om mig

Eftersom min röst fortfarande inte kommit tillbaka, jag är hemma om dagarna och har då ingenting annat att berätta om så tänkte jag skriva lite saker om mig själv. 
 
1. När jag var liten så drog jag borsten genom mitt hår 100 gånger innan jag var helt klar. 
2. Jag tycker mindre om banan, men skivar man den i bitar så tycker jag om den bättre. 
3. Jag älskar frukt förövrigt, skulle kunna leva bara på det. 
4Denna vecka har jag druckit mer te än vad jag någonsin gjort och då vet ni att jag dricker te ofta. 
5. Jag ska bli moster den 24 Januari, men jag själv har lagt ett vad om att den kommer den 17:e Januari. 
6. När jag lägger upp mat på tallriken måste det vara på ett visst sätt. Lägger någon annan upp och det inte blir som jag vill ha det så flyttar jag oftast runt på tallriken tills det blir som jag vill att det ska bli. 
7. Jag tänker varje dag på min omgivning, hur fantastiska personer som finns i den. 
8. Jag blir lätt imponerad. Av allt. Kan vara allt från dörrar som öppnas eller en människa som jonglerar. Antar att jag är ganska lättroad.
9. Har lyssnat på passengers "nya" album 24/7, har ni inte hört det så bör ni lyssna. Bästa.
10Nu ska jag sätta mig framför tv:n, starta How I met your mother avsnitt och äta apelsin. Som är himla gott, men något jag undviker att äta då det är nästintill omöjligt att inte bli helt kletig och behöva en krigsutrustning för att öppna den typ... Inte nog med att man får sådant där vitt under naglarna så droppar det vätska över hela bordet, på händerna. Förbereder mig mentalt till att bli helt kladdig under naglarna. Hihi
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0