Rainy saturday

Min otroligt goda frukost igår. Mycket vatten, vätskeerttning och salt lever jag på dagen efter. Det blev idolmys hemma hos Linnéa på kvällen och sedan hämtade vi upp en full, men otroligt glad Hannii senare på kvällen. Ett bra avslut på min bakisdag blev det iallafall. 

Idag ringde jobbet 7.07 så det var bara att kliva upp och åka iväg för att jobba några timmar på en helt ny avdelning. Men det gick himla bra, jättegullig avdelning. Så kul! Nu ska jag greppa tag i dammsugaren, rummet är dammigare än Sahara så det kan behövas. Eftersom det förmodligen kommer bli kallare framåt kvällen så ska jag, kinkiga hästägare åka ut och sätta på ett täcke på Bifrost. Kyla och regn= islandshästens svaghet. Har lite att göra så det är bäst att sätta fart, kramis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0