Put that mask on and smile

Man tror sig veta vad man gör. Man tror sig veta vad som är sant och man tror sig veta att man är på rätt väg. Men det jag tror är något helt fel. Det fick jag bevisat idag som ett hårt slag i ansiktet. Från att ha kämpat så pass bra från denna skit till att under en vecka lyckas snurra hjulet åt helt fel håll. Bara för att jag trodde att jag hade rätt. Jag behövde inte extra näring, jag behövde inte alla mål för jag var ju på väg åt rätt håll. Det är så svårt och så många som tror att det är så enkelt. Jag blev manippulerad av rösterna i huvudet. Jag  såg inte verkligheten. Denna röst som är så liten fick grepp om hela mig och gjorde det den är bra på. Förstöra mitt liv. Denna vecka drar vi ett stort kryss över och kämpar vidare. Hur mycket man än dras tillbaka ska man fortsätta framåt. Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0