Bra avslut på en jobbig dag

Fredagar som är såhär jobbiga är sällan man har. Började med mötet som var otroligt jobbigt. Sedan iväg till sura, torka tårarna i bilen och hoppa in i hästskötarexamen. Vi gjorde ett test inför riktiga hästskötarexamen och ursäkta mig men jäklar vad jobbigt det var. Skakade av stress och sprang runt som en yr höna. Men ser inte ner på det utan ser allting jag behöver träna på... Man gjorde sitt bästa för stunden!

Nu på kvällen har jag haft myskväll här hemma med några underbara vänner. Himla bra avslut på en sådan här dag. Skrattat så tårarna rinner. När alla tog sig hemmåt så tog jag boopen ut på en pw. En halvtimma senare gick vi innanför dörren och slängde oss i sängen. Nu är det äntligen dags för sömn! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0