Mysigt

Såhär mysigt hade jag efter en lång skoldag med mycket information. Hjärnan blir tillslut jäkligt utsliten av att prestera och att ta in saker. Även om vi bara var på en hästgård så blev det otroligt jobbigt mot slutet, mycket fin anläggning och jäkligt många hästar. Blev iallafall draktränaren 2 och te direkt när jag kom hem, dock om jag ska vara helt ärlig så somnade jag 10 min in i filmen och vaknade när den slutade haha. Men det var skönt det med! Sorterade då alla miljarder papper och fick världens huvudvärk. Helt sjukt. Turen hade jag att Linnéa och jag skulle ut och rida på kvällen så med lite frisk luft och avslappning bland hästarna så släppte det mesta. Min snälla Linnéa ska hjälpa mig att rida Bifrost när jag är borta i Rhodos. Det är väl snällt? Nu har jag kastat i mig mat, gasat till affären och handlat. Nu lägger jag mig utsträckt  på sängen som en död fisk och inväntar morgondagen. Hoppas ni mår bra, kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0