You light me up inside

Precis kommit hem från sista dagen någonsin i sura. Känslorna är faktiskt blandade. Man har liksom allt där.. Men det ska bli skönt på ett annat sätt med ny anläggning och nya fina hästar. Spännande! Nu har jag satt fokus på en sak och det är att skriva klart min analys av ett tal som vi har i svenskan. Eller iallafall få ett humm om vad jag skriver om och hur långt jag kommit och därefter lägga upp en plan. Den ska nämligen in imorgon och jag har noll koll på vad jag skrivit. Om jag ens börjat... Ja här finns en skoltrött tjej, minst sagt! Ska sedan strukturera upp mer scheman för hästen, mig själv och ett mer specifikt dagsschema. Men en sak i taget. Hoppas ni har en fin dag! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0