Min frihet

Bara genom att svänga in på stallplanen så kommer ett lugn i mig. Att komma till ett ställe där alla behandlas så bra, både människa och djur. Att se alla djuren stå i sina hagar och må bra får mig att må så bra. I stallet är jag fri. Fri från precis allt. Det är mitt ställe att rymma till när saker är tuffa, eller bara åka ut till för att bara vara. I stallet får jag vara som jag är utan att ens försöka anstränga mig. Min soulmate, det är min häst. Han bär mig genom det jobbiga och det bästa är att jag behöver inte förklara, eller berätta någonting för att han ska få mig att må bra. Han får mig alltid på bra humör. Idag när jag skulle hämta in honom i hagen så spetsade han öronen och vände sig mot mig direkt när jag kom in i hagen. I stallet är jag fri, det är min frizon och jag älskar den så! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0