Sommarminnen

Alla myskvällar hos min fina Linnéa. 
Att jobba när det var som varmast. Tur jag trivs så bra på jobbet, gjorde mig ingenting även om man såklart vill ligga i solen också! 
När jag badade i Sanda med två nötter och avslutade dagen med vinkväll och trevligt sällskap ute på altan! 
Vi såg HAN och njöt av hans röst och låtar. Han har utvecklats sååå mycket!!
SM! Såklart! Underbara dagar med så många fina hästar! 
Massor med mys med mosters hjärtis!! 
Vi plockade jordgubbar i mängder!! Gudars vad mycket jordgubbar jag ätit i sommar! Precis så det ska vara! 
Alla dagar på charlottenberg med min favorit Evelina! Så många minnen därifrån! Underbart!
höll turridning på viby's islandshästar tillsammans med Evelina. Och vi fick även träffa hästarna från Island. Alltid lika kul att följa upp en häst och se deras utveckling!
en galen kväll i Fohlingstorp. Men oj vilket sommarminne. Paddla kanot, grilla, lyssna på musik, sova på brygga och festa med trevliga människor! Lovely!
Namngivning för Leah! 
Många minnen har jag fått ändå trots jag jobbat. Är inne på min sista vecka på jobbet och jag kan bara säga att jag trivts superbra på mitt jobb. Otroligt trevliga kollegor och ett allmänt "lyxigt" ställe till skillnad från de ställen jag varit på! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0