They'll call me freedom just like a waving flag

Min helg har bestått av hästar, hästar, hästar och mys med mina fina. I lördags höll jag och min andra halva en turridning ute på viby. Så kul att rida runt och göra andra människor glada. Efter 1.5 h tur på hästryggen så sadlade vi om igen och tog en tur på Hlýr och Vakning. Hlýr är en häst som vi red på Island innan han kom hit till Sverige. Alltid kul att följa upp hästar och han har utvecklats himla bra sen Island. Kul! Annars har vi hängt på Charlottenberg, jag har ridit här hemma och haft myskväll med mina favoriter. Jobbar för fullt i veckan så kommer inte bli så händelserikt. Nu är jag trött efter en jobbdag från 7-21 så ska sova ett tag innan jag ska upp imorgon igen. Natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0