Underbar dag

Haft En jättemysig dag! Efter jobbet så somnade jag framför tv:n med svampbob rullandes i bakgrunden. Drog sedan ut i skogen med Frida för att plocka blåbär. Så mysigt och massor av prat om allt, underbart! Perfekt sysselsättning! När jag kom hem så pluggade jag in hörlurarna i öronen och städade, plockade bland viktiga papper och piffade i mitt rum. Inte klar ännu, har lite saker kvar att förändra innan jag känner mig helt nöjd. Städade akvariet också, blev ingen större skillnad, haha men renare är det förhoppningsvis. Nu kan man iallafall se in! På kvällen så åkte jag hem till min fina Hannii och umgicks med henne. Kollade i skolkataloger och skrattade åt hur brutal man såg ut när man var liten. Blev förövrigt en massa prat där med, så längesedan! Är så glad i mina vänner, alla är så himla fina. Så stolt att ha dom i min omgivning! Nu ska jag sova, imorgon väntas jobb! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0