Det du inte visste...

...jag saknar min minifamilj nå så oerhört. Bästa Asta, Gibson, Evelina och Ida. 

.... Jag har sedan jag kunde gå alltid städat. Det första jag börja göra och den första rutinen jag hade var att skjuta in stolarna vid köksbordet innan jag skulle sova. Inte för att jag var tillsagd, utan för att jag ville. 

... När jag var liten kunde jag inte sova om det jag sov i var knöligt. Slätade ut minsta lilla veck innan jag kunde sova. Slätt och fint skulle det vara. 

... Jag har väldigt svårt för att blanda maträtter.

... Jag blir lycklig när mina vänner är lyckliga.

... Jag skulle offra liv för de flesta vänner jag har då de betyder så sjukligt mycket för mig. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0