Vi är allt som dom inte vet om

         
Åh vad jag vill ha sommar och sol! Sola, bada, brun i hyn, sommardoftande hästar och umgås med mina fina vänner i kvällsvärmen. Våren står snart bara runt hörnet och vad glad jag kommer bli vid den första sedda sommarblomma! 
 
Vintern för mig är inte bättre än snöpackade vägar som man kan rida på och att insekterna är borta. Sedan finns det verkligen inget bra med den. Då kan det hellre vara sommar! Men nu bor vi i Sverige och är lite som "tvugna" att stå ut en vinter per år och då tycker jag att när det ändå ska vara vinter så ska det vara det på riktigt också, med mycket snö som täcker vägarna! Så om jag är glad över att det snöar nu kan jag lugnt säga att jag är! Nu ska här ut och ridas!
 

 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0