Första skoldagen

Himla bra och aktiv dag! Fått mycket gjort om vi säger så. Skolan bestod av vårterminsprat, gymnasiearbete och vår nya undervisningsform i häst som är att gå lärling. Spännande termin, minst sagt och blev faktiskt mer pepp än vad jag trodde av att bara vilja mata in alla uppgifter och sluta skolan. Men en dag i taget! 

Drog direkt ut till stallet, red Hille och Bifrost. Duktiga killar båda två! Nu på kvällen har jag setat med samhällsuppsatsen. Skrivit en sammanfattning av 9 sidor till ungefär 2 som ska redovisas imorgon. Intressant ämne då det handlar om kroppsideal. Nu har jag precis duschat och ska lägga mig under täcket och runda av dagen med det nya PLL- avsnittet! Skulle verkligen behöva några timmar till per dygn... 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0