Hemma igen

2 veckor på Charlottenberg är gjorda och det är så sorgligt. Haft 2 himla bra veckor. Man har puttat undan alla problem och gjort saker som visas på bilderna. Hästar, hästar och hästar dygnet runt. Sedan får vi inte glömma bort Gibson och Asta. Allt har fungerat så bra och haft världens bästa Evelina bredvid mig. Utan henne vet jag inte vem jag är typ. 

Det har blivit himla mycket häst dessa 2 veckor men jag klagar verkligen inte. Älskar detta, älskar dessa varelser så brutalt mycket och det bara växer mer och mer. Dessa veckor har också vart himla lärorika då man levt med kunskapen och de nya ansvaren dygnet runt. Men nu är dom över och jag kommer sakna allt. Allt ifrån att sova med Gibson som ska ut på sin promenad kl.6 på morgonen, alla hästar, min och Evelinas standard bubbel och vinkvällar och att fylla på pellets i pannan. Är så glad för dessa veckor och Anette och Stefan var så bruna och glada att allt gått bra! Nu är det åter till vardagen och alla rutiner här hemma! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0