Prima ballerina

Tillbringat min dag på praktik, Johann var på plats och mer får ni läsa om min praktikdag på eining.se. Min fina Linnéa hade jag som övernattningsgäst och som också åkte väääldigt tidigt imorse, hann iallafall umgås med henne en stund igår vilket alltid är bra för själen! 
 
Åter till min dag så har jag bara rent av spenderat all tid i stall, ridit Hilmir och Evelina fick rida min Froste. Underbart att ha en sådan bra vän som ställer upp, så duktig! Nu ska jag äta frukterna på bilden och hålla mig så långt ifrån plugghögen som möjligt. Ska kolla på grey´s och njuta av min fritid. Varför stressa när man kan ta det lugnt? 

Kommentarer
Postat av: Evelina

Hur fin får man vara?<3

Svar: Ska du säga, fina! <3
Läs om mig här

2015-03-04 @ 21:02:33
Postat av: Piezes

Åh bästa du! Tack igen för att jag fick sova hos dig!<3

Svar: Det är så lite så! <3
Läs om mig här

2015-03-04 @ 23:00:55
URL: http://piezes.forme.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0