Back to reality

Oj vad jag hunnit med idag! Praktik från 8.30 till 13.30 då jag skulle vara på möte klockan 15.00. Blev mycket gjort ändå, vanlig stalltjänst, morgonfodring och ridit 2 hästar.

Mötet idag gick inte felfritt någonstans. Men nu ska jag, jag menar det, jag ska fixa detta. Skita i allt, om vad huvudet säger till mig och vad människor säger. Jag ska köra på mitt sätt. Min kropp är viktig och förtjänar inte att bli behandlad som den blir nu. Jag ska bli ett med min kropp, enkelt att skriva, svårare att göra. Det kommer ta tid, men fasiken vad värt allt kommer vara i slutändan! Ska jag vara helt ärlig så blev det frustrationsshopping inne på hööks= mycket farligt. Det blev ett nytt träns till min stjärna med diamanter, en ny grimma + grimskaft och hästgodis åt pållen min. Har länge gått och tänkt på att köpa tränset, men aldrig blivit av. Men nu så! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0