Bifrost, stjärnan i mitt liv

Bifrosts planer:
Vi fortsätter träna på överlinjen och tempot. Det allra viktigaste nu är att han fortfarande tycker att allt är roligt, även fast att det blir lite jobbigare. Jag ska börja åka till banan och träna, träna pass och fortsätta hålla hans bra träningsform. Jag har inga tävlingar inbokade och det är ganska skönt. Jag fick ett kvitto på hur han utvecklats från tävlingen i vintras och fick också mycket beröm över hur fin han blivit från de som inte sett honom på länge. Så det är bara kul! Men just nu ligger vi lågt och fortsätter träna hemma! Ska boka in en lektion för Ida inom kort, behöver hjälp med huruvida vi ska gå vidare i utvecklingen nu. 
 

Kommentarer
Postat av: Josephine

åh underbart härlig blogg du har! och vilken fin häst. Vad är han för ras? hoppas du får en fin dag. kram på dig :)

Svar: Åh tack vad snällt! Ja visst är han, det är en islandshäst! Tack detsamma, kram :-)
Läs om mig här

2015-05-14 @ 13:47:46
URL: http://nouw.com/josephinegull

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0