Oj vilken vecka

Solat solarium för första gången i hela mitt liv. Vart anti mot det, och är fortfarande. Men någon gång ibland skadar inte och det var otroligt skönt att få lägga sig där och "slappna" av. Var dödsrädd och panikslagen, men bättre det än att springa runt hemma som en yr höna. Eftersom detta var dagen innan hästskötsrexamen så var jag ett nervvrak och stressad över examensdagen. 

Igår var det hästskötarexamen och dagen bestod av alla slags moment man kan tänka sig. Teoriproven var lättare än vad jag föreställt mig så det var ju ett plus! Men efter alla moment, prov och svackor över att "nu kanske jag inte klarar det" så fick jag resultatet att jag klarat det! Den känslan efter en häktisk dag! Som man kämpat för denna dag! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0