Söndag

Saknar Island...
Denna dag har tillbringats åt mina kaniner, kört bil till Therese och firat henne och kramats med mosters hjärta samt pluggat #dag2 med Linnéa. Mysigt avslut på denna helg. Men mina kaniner... Nova och Doris har lyckats smita ut ur buren inatt och det skulle inte vart några problem om det inte vore så att vi har en lös kanin/ vildkanin utanför mina kaninburar. Troligtvis är denna kanin också en hane. Så det innebär att mina två hjärtan till största sannolikhet är dräktiga. Hur otur kan jag ha? Har muttrat om det hela dagen och tänkt "om jag var ut sent igårkväll så skulle detta aldrig hänt..." Men nu är det som det är och vi får hoppas på mirakel. 

Nu ska jag sova. Ny vecka, mindre dsgar kvar till studenten. Läskigt nära nu! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0