Every day is like a fight against myself

Filmen igår var bra, dock hade jag förväntat mig mycket mer om man jämför med den gamla filmen. När filmen var slut så påbörjade vi vandringen hem till Yohanna där mer film, godis och massa prat väntade. Somnade runt 3-4 och gick upp 8. Tack för kvällen/natten bästa tjejoor!

Har precis ridit min bulle. Ni skulle ha sätt hans uttryck när han såg att det var jag som kom, han går fram till mig med öronen framåt och ger mig en puss, bästa bebe! Vi var på allt och inget humör idag + att vädret var inte det roligaste. svinkall blåst och snö. Så vi struntade i Det mesta, han fick trava och tölta utan tygelkontakt och sen skrittade vi ganska mycket då han stått några dagar! Träffade 3 jägare varav två gick på vägen vilket riff tyckte var otroligt jobbigt och läskigt.. Gullen. Förutom att jag frös ihjäl så var ridturen braa!

För tillfället ligger jag och kramar elementet för att få någon värme tillbaka i kroppen. Ska starta ett avsnitt av VPD och därefter sova ett tag, sjukligt trött!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0