Helkasst ridpass

Det gick inge bra alls att rida min springare idag. Gick rent ut sagt helkasst. Känns som att vi har fastnat rejält, ingenting händer. Men det är bara en av alla tusen vanliga svackor vi har. Känner för att avbryta allt och bara börja skritta. Klättra, svänga runt i skogen och träna lydnad och ha roligt. För detta funkar inte längre. Skritt är den gångart man måste ta itu med om ingenting annat går bra så here we go. Annars så är han ju så söt min lilla pärla. Hjälpte Lotta att springa med Totte. Ska hjälpa henne och ställa ut honom, himla kul men jäkla pirrigt. Det är lättare att kontrollera en storhäst än en liten galen minihäst... Får träna!! Nu ska jag mysa ner med tända ljus och kolla på idol med en tallrik mat vid min sida. Kraam

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0