Jag kan, jag vill, jag ska

Hade möte idag så hoppade skolan på förmiddagen. Från och med idag så ska allt bara bli bättre. Den enda som kan se till att det blir bra är jag själv. Jag har inte vart öppen om detta i min blogg förut, men det handlar om så lite, lite tills min kropp kan bli hel igen. Att ge upp nu vore som att hoppa av hästen och avsluta när man är så nära att få igenom arbetet. Hur som helst så var jag tillbaka i skolan efter lunch och hade då "lära känna ettor och tvåor", alltså uppdelade i grupper och prata om hänsyn, respekt och allt sådant där. Inte så jäkla intressant om man får säga det själv, men himla skönt att slippa lite lektioner! Nu ska jag iväg och hämta mami och sen vila lite! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0