Det här kvällstänket...

Bakom varje litet hörn döljer sig den människa du aldrig trodde att du skulle stöta på. Bakom varje litet hörn stöter du på utmaningar som du aldrig trodde att livet skulle ge dig. Bakom varje litet hörn döljer sig en överraskning och du har ingen aning om vad som kommer hända. Människor sviker, människor förändras och människor kan på en sekund bli någon du aldrig kännt. Hur mycket jag ej vill fukosera på detta så måste jag. Det gör så fruktansvärt ont att förlora någon, på en dag så är liksom allt förändrat. Hur mycket skit jag än går igenom så har jag det jäkligt bra och det är jag evigt tacksam över. 
 
Jag ska komma upp till toppen. Men vägen dit är väldigt lång och det blir inte bättre när livet går mer emot en än med en. Varje dag är en evig kamp, en kamp som ingen annan kan se mer än jag. För ingen har någon som helst aning om vad som pågår i mitt huvud, och det som inte syns lider man inte av? Eller hur var det med det där...
 
Hur som helst så vill jag också säga att älskar du en människa så måste du bevisa det. Att säga orden "jag älskar dig" räcker inte till, inte om du inte bevisat det. För vad betyder dom orden utan någon grund till dom? Då är det bara precis det dom är, ord. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0