Imagine

hej! Har helkasst internet, jag skriver inlägg men det slutar alltid med att de inte kan läggas upp då jag varken har 3G eller tillräckligt bra internet på mobilen för att kunna lägga upp bilder. Denna helg har jag och Evelina ridit och haft myskvällar. Gårdagen kom min lilla Linnéa över och det blev bubbel, prat och film. Urmysigt. Dessa två vänner alltså!! Rik är jag som har dom. 
 
Idag har vi fotat. Linnéa fotade mig och Evelina på våra filurer. Jättetrevlig dag med strålande sol och en massa fina bilder av duktiga Linnéa. Är så taggad över att få lite nya bilder på min pållebus! 
Nu drar jag och Evelina och handlar och hämtar upp Ida efter lite motionerade hästar och en uppstats närmar sig ett avslut... eller inte. Kram
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0