You gave me a little to much

Hästigt värre. Både lördag och söndag har jag och Evelina vart ute och ridit på charlottenberg. Vårt jobb för denna vecka, helt ok! Annars har vi kollat på film, ätit körsbär i mängder och sovit. Så mysigt att haft min finaste vän här! Även fast vi umgås hela tiden så är det inte samma sak som när vi faktiskt umgås. Komplicerat? Haha.. Mysigt var det iallafall! Annars så har jag idag fixat lite saker inför resan och har morgondagen på mig att fixa resten. Har under kvällen vart i kungsör och förlängt och fixat mina ögonfransar, så nu är det bara gå upp och se sminkad ut, wonderful! Nu ska jag sova, fullspäckad dag väntas imorgon! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0