HEMMA

Hallå! Nu är jag hemma efter en uuuunderbar resa till Rhodos med Mamma och Nadia. Sol, bad, mat och sömn har resan bjudit på och såklart lite goda drinkar! Kickade igång måndagen med jobb, vi kör på en gång! Fryst som löven på ett aspträd dock men vänjer mig nog snart. Sov efter jobbet och sedan drog jag ut till stallet, kunde inte hålla mig ifrån ridningen till imorgon så tjuvstartade min planering till idag. Han var jättefin, min pålle! Evelina som passat honom och ridit honom en vecka har vart guld! Han var så fin! Tur att jag har en sådan duktig vän som jag ger ut tilliten till 100 procent! Om en stund kommer mina fina vänner hit och myser, ska krama om dom och njuta. Mina fina som jag kommer vara ifrån såå länge. Klarade mig knappt en vecka.. 

HURSOM så är jag hemma nu och det är full rulle! Hoppas ni mår bra i hösten. Kram 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0