If I lose myself tonight it'll be by your side

 
Vart ute i skogen hemma hos min soulm8 och haft det trevligt! Träffat hennes bebisvalp Charles- Ingvar som hon fick hem igår. Världens sötaste och klumpigaste Charlie. Fick också den stora äran att rida hennes fina, galna och duktiga häst Interuus! Annars har vi försökt vara duktiga genom att plugga lite, vi fick allt och ingenting gjort med det. 
 
Påvägen hem fick min bror stanna bilen akut då jag såg massa tussilago efter dikeskanten men det var mer än tussilago... vitsippor. ÅÅh våren är välkommen! Här hemma har jag ätit, städat och dunkat musik. Var nyss och fodrade i stallet och nu är alla hästar mätta och belåtna! Stannade vid Coop för att ladda upp med naturgodis, nötter och te. Här ska skrivas en redovisning till Nationella muntliga som ska framföras imorgon och jag har inte ens börjat med texten, bra Evelina, Bra. Ska först göra lite hemtrevligt på rummet. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0