Carpe diemar för fullt

Matat häst, mockat och packat hö! Min bebis bulle får stå idag då han gått alla dagar i veckan. Istället för en ridtur med Frosten så drog jag och handlade med pappa. Ja ni läste helt rätt, pappa handlade. Eftersom mamma har lite feber så får papi ställa upp. Det kan ha vart det roligaste jag gjort på länge... Hade nog tagit några dagar för honom om inte jag varit med..

Nu är jag hemma och har umgåtts med våra galna gäster som stannar natten ut, Pratat med hjärtat mitt i luren och hållit koll på mina kaniner då dom fick komma ut i sina hagar idag. Inga rymlingar än sålänge! Nu ska jag visa bilder ifrån Rhodos eftersom dom som är här ska med dit, längtar sååå!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0